Over een kleine twee weken is het weer zover, dan barst het jaarlijkse Snelschaken voor Teams los, de aftrap van het Noordelijke schaakseizoen. Het is dit jaar geen NOSBO-kampioenschap, dus er wordt niet om een titel gespeeld, maar een persoonlijk initiatief van enkele actieve NOSBO-leden, dus het belooft niet minder groots en enerverend te worden.

Datum : zaterdag 14 september 2024
Tijd : 11:00 - 17:00 uur (zaal open en registratie 10:30 uur)

Plaats : Denksportcentrum Jannes van der Wal (bovenzaal), Oliemuldersweg 43  9713 VA Groningen, bij spoed te bereiken op 06-53550563 (Ria).

Opzet : teams van 4 spelers (meer mag ook), combinatieteams van spelers van meerdere clubs en zelfs niet-clubspelers toegestaan. Aantal ronden en speeltempo afhankelijk van deelname.

Kosten : slechts € 10,- per team (dat is vergeleken met veel andere toernooien bijna gratis); betaling aan de zaal.

Prijzen in natura.

Inschrijven kan eenvoudig door deze mail te beantwoorden met vermeld, o.v.v. de club- c.q. teamnaam en de namen van de spelers, tot uiterlijk vrijdag 13 september 20:00 uur.
Meedoen staat nadrukkelijk ook open voor jeugdspelers (alcoholgebruik in de speelzaal wordt daarom sterk ontmoedigd).

Contactpersonen: Govert Pellikaan (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), Dries Koster (06-11203117).

Met vriendelijke groet,
Fons van Hamond