Bijgevoegd document: NOSBO-competitie najaar 2020.pdf

Beste clubbestuurders,

Afgelopen twee jaar, zolang de pilot voor de opengestelde KNSB-competitie liep, hebben we onze vertrouwde competitie met promotie en degradatie tijdelijk vervangen door een drietal competities met acht-zes- en viertallen, los van elkaar. In de Bondsraad van 7 december is besloten de verandering definitief te maken. Wij kunnen nu ook verder met een nieuwe opzet van de NOSBO-competitie vanaf najaar 2020.

In de Ledenvergadering eind mei zullen besluiten genomen moeten worden over de opzet en regeling van de NOSBO-competitie vanaf het komende seizoen.

In bijgevoegd document gaat het NOSBO bestuur in op de mogelijkheden voor de competitie per september a.s. Het streven is om een competitiemodel te vinden dat voor sterke en zwakke spelers, stads-en dorpsclubs interessant is en waarmee we weer jaren vooruit kunnen.

Het bestuur verzoekt verenigingen de stemming onder de leden te peilen en nodigt alle leden uit om hierover mee te denken.
Als het goed is staat de bijlage morgen ook op de NOSBO-site, voor iedereen te zien.

Vragen, op- en aanmerkingen, suggesties en nieuwe ideeen zijn welkom op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Verzoeke te reageren voor 1 maart.

namens het bestuur,

Frans van Amerongen