Beste clubgenoot,

Zaterdag 31 augustus gaan we onze club en het schaken weer promoten op de jaarlijkse Kunst & Cultuurmarkt. We willen 2 doorlopende demonstraties doen, 1 met schaken op het grote buitenbord en 1 met doorgeefschaak en/of snelschaak. Ook leden die gewoon even een praatje met voorbijgangers willen maken, zijn zeer welkom.

Het is van 11 tot 15 uur, maar als er genoeg volwassen- én jeugdleden zich aanmelden, kunnen we elkaar afwisselen. Als je wilt helpen, wil je mij (Vincent) dan even mailen of appen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Locatie is het schoolplein bij 't Clockhuys in de Kerkstraat. Hopelijk tot gauw!

Vriendelijke groet,
Vincent