Op 15 april 2019 ontving de club deze uitnodiging van een snelschaaktoernooi in Assen (Van der Valk/Nescio hotel):

"

Aan de schaakverenigingen in Drenthe, Friesland en Groningen,

Op dinsdag 30 april is er een snelschaaktoernooi, dat tegelijk met de ronde van de NJSK en de finale van de NOSBO-bekercompetitie wordt gespeeld in Van der Valk Hotel Assen.

Bij dezen willen wij jullie informeren over de opzet en vragen deze informatie met jullie clubgenoten te delen.

Locatie: Van der Valk Hotel Assen
Tijd: 13.30 uur tot 17.00 uur
Deelname is gratis en staat open voor alle leeftijden
Prijzen in natura

Er wordt voor 2 klassementen gespeeld:
- een individueel klassement (voor alle deelnemers)
- een klassement van clubs (voor afgevaardigde duo's)

Het verzoek is of jullie 2 deelnemers binnen je eigen vereniging willen zoeken die samen meedoen voor het clubklassement. Extra deelnemers zijn van harte welkom en spelen alleen mee voor het individuele klassement.

Een prachtige gelegenheid om een ronde van de NJSK mee te maken, getuige te zijn van de spannende finale tussen SC Assen en LOS en zelf een gezellig toernooi te spelen!

Aanmelden kan door contact op te nemen met Vincent Valens:
- app of bel naar 06-48637098 (Vincent)
Inschrijven aan de zaal kan vanaf 13.00 uur

Met vriendelijke groet,
namens de organisatie van de NJSK 2019,
Vincent Valens

Zie njsk.nl voor meer informatie over het toernooi + nevenprogramma, met o.m. wereldkampioen dammen Roel Boomstra!

"