Thieme Dijksterhuis was de grootverdiener bij de jeugd door zowel clubkampioen te worden en door de bekercompetitie op zijn naam te schrijven.

Gelukkig konden we dit seizoen weer prijzen uitreiken, wat afgelopen seizoen niet kon door de strenge coronamaatregelen. Alle kinderen waren op vrijdag 25 juni blij en opgetogen om hun bekers en standaards in ontvangst te nemen.

De strijd om het clubkampioenschap ging voor de coronabreak tussen december en mei tussen Thieme en Diana Koolman. Diana stond op het punt om als eerste meisje clubkampioen te worden, maar raakte de motivatie kwijt om nog te schaken. Thieme moest er na de coronastop weer wat in komen, maar zijn voorsprong was groot genoeg om de Koningsgroep op zijn naam te schrijven. Hij bleef daarbij Tongcan Fokkens en Daniël Tipping voor. Zowel Thieme als Daniël maken komend seizoen de overstap naar de senioren.

In de Damegroep werd fanatiek geschaakt en werden vooral veel partijen gespeeld. De eerste plek werd een prooi voor Thomas Chan, die een ruime voorsprong had op Daan Kempkens en Marc Mulder. Zij promoveren samen met nummer vier Jarno Stevens naar de Koningsgroep.

Alle tweede partijen die de meisjes en jongens tegen elkaar spelen, tellen traditiegetrouw mee voor de bekercompetitie. De beker kent een aantrekkelijke puntentelling: 3 punten voor een overwinning en 1 punt voor een remise. De strijd om de bekerwinst was spannend tot en met de allerlaatste partij en uiteindelijk ging Thieme dus ook daarmee aan de haal. Oliver Chiu werd knap tweede en Jarno, die graag zijn bekerwinst had geprolongeerd, derde.

Zie voor alle eindstanden: Eindstanden seizoen 2020-2021