Op de foto zien we een trotse Matei Crismaru - hij had zich pas op het laatste moment aangemeld - die de hand krijgt van Martien Visser. Martien heeft zijn koning omgelegd na een foutloze partij van Matei die in de slotstelling twee pionnen voor stond!

Matei was een van de tien deelnemers aan de simultaan die Martien Visser afgelopen vrijdag 1 februari gaf in het Gasunie-gebouw. Dat Martien het niet gemakkelijk had, blijkt uit het feit dat de laatste partij - tegen DaniĆ«l Tipping - pas na ruim  twee uur spelen was afgelopen.

Terwijl de simultaan aan de gang was, konden de aanwezige ouders en leden van de club genieten van het unieke gebouw en de mooie uitizchten onder leiding van Alef Boer.

Dank aan Alef Boer voor de organisatie en Martien Visser voor het geven van de simultaan.

Foto's: Mihaela Crismaru en D.J..